вівторок, 16 червня 2009 р.

Нам шкода прощатися...

15 червня закінчився тренінг в Стрию!
На захисті було багато гостей: мами і бабусі, друзі, класні керівники, директор школи і заступник директора, методист відділу освіти, вчителі та учні школи. Мої неуправляємі вихованці демонстрували єдність і задоволення! В очікуваних результатах один учень написав, що тренінг збільшить його шанси на успіх у майбутньому! На захисті всі дуже хвилювалися і демонстрували командний дух. Я отримала велике задоволення від роботи, а результат мене приємно вразив. Технологія спрацювала! Ми не хочемо хвалитися, але вчора я назвала імена 12 зірочок у сузір'ї 7 школи ! Цю мить і щастя треба було бачити...
Віра Дмитренко

1 коментар:

  1. Щиро, від душі вітаю учнів і тебе особисто, Віра!!! Нехай цей успіх окрилює вас і на майбутні добрі справи!
    Мої теж отримали вже сертифікати, на урочистій лінійці по закінченні табору і навчальної практики у дітей. А захищались вони перед громадою батьків. Не все було так, як мріялось. Але я переконалась, що технологія працює. І цей перший тренінг був особисто для мене дуже корисним. Багато що встало на свої місця, "утряслось". Дуже хочу продовжити цей Шлях!!!:)
    Тетяна Орлова

    ВідповістиВидалити