пʼятницю, 5 червня 2009 р.

"Комп`ютерні технології і майбутня професія" в Білій Церкві

В Білій Церкві в СЗОШ № 12 вже другий тиждень кипить робота над ІІ частиною "Шляху до успіху" - "Комп`ютерні технології і майбутня професія".
І, цитуючи Віру, "Так, не я основне джерело знань, не я зірка і не я солістка" хочу запропонувати записки учнів. Це вже факт, що фасилітатор - людина в тіні, що організація навчального процесу, темп, ритм роботи, (які все ж таки задає він) повинні бути непомітними, не надокучливими учням, в центрі - особистість, учень. Думаю, мені це вдається.

Рефлексія. Тема "Підприємець".
Ми вміємо дякувати.
1. Я дякую собі за те, що я стараюсь і намагалась зробити все чудово. Я дякую своїй партнерці за те, що вона мені в дечому теж допомагала.
2. В першу чергу я дякую собі, в другу чергу дякую своєму партнеру, в третю, четверту, п’яту… вчителю за те, що вони мені допомагають в безвихідних ситуаціях.
3. Дякую Каті за те, що вона дуже терпляча і дякую собі за те, що я на неї не накинулась!
4. Дякую своїй партнерці за те, що вона пропонувала нові ідеї, допомагала, а також Андрію, Сергію за те, що вони інколи допомагали нам в тому, що ми не знали.
5. Дякую всім, хто мені допомагав. Дякую також собі, бо я старалась (спочатку).
6. Я дякую усім, а також собі.
7. Дякую мамі, папі, що я тут сиджу і пишу цим олівцем на цьому папері. Дякую Intel за найкращі комплектуючі до компа. Дякую компанії АПО за їх наклейки, які можна поклеїти на BOX, компанії Epson за їхні принтери (фото просто cool) і дякую компанії Color way за СБ П4 до принтера…
8. Я дуже дякую своїй подружці, що сидить зі мною за одним комп’ютером за те, що вона допомагає мені, а я їй. А також я дякую собі. А також я дякую своїй вчительці Наталії Анатоліївні за те, що вона учить більш цікавому.

Могли ми подумати років 15 тому, що дякувати можна і треба собі?

Рефлексія. Тема "Медсестра".
1. Мені сподобалось робити опитування. А не сподобалось – інтерактивну схему.
2. Мені сподобалось робити все, тільки з інтерактивною схемою не впоралась.
3. Спочатку був засмучений, бо трішки проспав, вимкнулось світло під час роботи. ((((( Радий тепер, бо я завершив всі свої роботи!
4. Я дуже радий був, що світло вимкнулось. )))
5. Зранку прийшла вчасно і одразу все було цікаво та весело. Захоплюючі ігри та цікаве створення документів.
6. Мені сподобалось. Спочатку був настрій так собі; потім стало цікаво, а коли виключились комп’ютери мені чомусь так смішно стало і настрій піднявся. В кінці вже втомилась і вже не хочу нічого робити. Хочу додому. Але я розумію, що багато всього навчилась і тепер вмію набагато більше, ніж раніше, знаю те, чого раніше не знала. Я багато чого вже вмію робити на комп’ютері. Тепер хочеться ще й дома тренуватись. Я не встигла з діаграмою, бо світло вимкнули і вся робота пропала.
7. Мені дуже сподобалось все, особливо медсестра!
8. Проспав сьогодні, тому початок – не дуже. Коли ішов сюди, попав під дощ. Але я зберіг роботу і коли світло вимкнули – оп, майже все збереглось. Хі!

1 коментар: