Ми дійшли до 11 заняття!
Багато чого змінилося. Партнери зрозуміли, що по одному ніхто працювати не буде. Вони вперто ігнорують електронний довідник, частіше звертаються до друкованого, але найчастіше запитують один в одного і я цьому рада! У записках питають різне, але перестали смикати мене! Справді, фасилітатор - зірка в тіні! Може хтось поділиться, як Ви провели саме 11 заняття, коли діти планували і з якими проблемами зіштовхнулися? А взагалі, не все так погано у нашому домі! Віра Дмитренко
понеділок, 8 червня 2009 р.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Як на мене, 11 - це найскладніше заняття всього курсу. У мене було 5 груп, з усіма треба було спілкуватись одночасно, я просто мала розриватись між усіма. І крім того, психологічно складно було скерувати їх у конструктивне русло. Чим пізніше мій "вплив", тим важче зрушити з обдуманої ідеї, бо учням жаль витраченого на мозгування часу :)
ВідповістиВидалитиІ конкретна ситуація: 4 з п"яти груп захотіли займатись відновленням сільського клубу, бо нема дискотек... Врешті, одна група переключилась на фарбування автоб.зупинки, одна - найнялась розробкою програми серії дискотек, ще одна - дослідженням можливості ремонту клубу і, нарешті, остання "клубна" - виясняти юридичні моменти, статус клубу і т.п. Думаю, це був оптимальний в цій ситуації вихід :)