четвер, 4 червня 2009 р.

Фасилітатором бути не просто!

Всіх вітає місто Стрий! В 7 школі ще 30 квітня 18 учнів стали на Шлях до успіху! Спочатку працювали один раз на тиждень, а з 1 червня щодня. Проблем не зменшується, а навпаки! Підводить техніка, спізнюються діти, пропускають, сваряться і плачуть і ще багато різного. Шість занять я була близька до думки зійти з дистанції! А на сьомому занятті попустило! Допомогли записки нашого милого тренера Олександра Митрофановича в яких він все це описав. Допомогли ігри Фоппеля. І я не мовчла про свої проблеми. Я зрозуміла, що 6 занять я таки була більше вчитель, а не фасилітатор... Напевно, в минулому житті я була жирафою, яка в процесі еволюції змінила ріст, а решта здібностей залишилося... І це не чорний гумор! Хто мене знає, той не здивуєтся моїм жартам! А хто сидить дальше в оболонці вчителя - вилазьте! Так, не я основне джерело знань, не я зірка і не я солістка. Це не урок інформатики, а я і не вчитель інформатики! Я почала створювати новий продукт, а мої діти в записках і висловлюваннях почали проявляти себе... Нові відчуття додають нам впевненості!

2 коментарі:

  1. Віра! Рада, що тебе попустило. Думаю, що ти і зірка, але така, біля якої інші зірки видно краще. Гарних проектів!
    Наталія Петрушко

    ВідповістиВидалити