субота, 6 березня 2010 р.

Краще працювати в парі

Індивідуальна робота, на мою думку, спрямована на пошук ідей, які вже хтось висунув. Учень залишається наодинці із чужою ідеєю. Група, або пара, має можливість обмінятися думками і прийти до спільного вирішення проблеми. Така співпраця надає впевненості в силах. Щодо проектів у початкових класах, то будь яка завершена робота, яка принесе комусь користь, і буде для дитини проектом. Наприклад, випуск газети до свята: купити папір (подумати, де взяти гроші і дізнатися скільки це буде коштувати, спланувати зміст газети, визначити хто буде художником, фотографом, редактором, дописувачем). Ще треба презентувати газету, наприклад, на шкільній лінійці. Це дуже значимо для маленьких дітей, як і те, кому буде доручено вивісити газету в шкільному коридорі, чи в класі. А яке щастя показати цей витвір батькам, або вчительці. На заняттях гуртка я завжди спостерігаю, як діти трудяться і яке задоволення нам всім приносить спільний результат. Я - за роботу в па рах і групах!

2 коментарі:

  1. Думаю, що для нашої Програми, де проекти несуть соціальну спрямованість, саме робота в парах, а потім командою буде більш результативною. А от в навчальних проектах, очевидно, можно продумати і індивідуальну роботу для конкретного учня, виходячи з його можливостей і талантів. В будь-якому випадку, колись і десь цей талант учня захоче ПРОЯВИТИСЬ, показати себе. Організація групової роботи буде сприяти, здається, цьому:)

    ВідповістиВидалити
  2. 100% Танічка, погоджусь - "в навчальних проектах, очевидно, можно продумати і індивідуальну роботу для конкретного учня". В рамках проекту в початкових класах індивідуальну роботу багато в чому продумує вчитель, допомагає планувати, сформулювати кроки діяльності. І будь-яка проектна діяльність, звичайно ж, передбачає етапи самостіної індивідуальної роботи а в "Шляху до успіху" досконало продумана, надзвичайно ефективна робота в парах.

    ВідповістиВидалити