понеділок, 24 грудня 2012 р.

Час підводити деякі підсумки , планувати майбутнє.

Елка

Закінчується 2012 рік. Як завжди наприкінці року підводяться підсумки, будуються нові плани. То ж і ми , тренери, регіональні координатори, спеціалісти з моніторингу і керівники програми «Шлях до успіху» збираємося  28-29 грудня 2012 в Пущі Водиці під Києвом  щоб обговорити наші здобутки, а головне – як нам зробити так, щоб наша програма була ще кращою та успішнішою. Ми вже  два тижні з творчою елітою програми обговорюємо наші проблеми он-лайн. Запрошуємо до цієї розмови і вас, фасилітатори країни.
 Напишіть, будь ласка,  у  коментарях до цього допису , які проблеми ви бачите  на місцях, як би ви хотіли , щоб реалізувалася наша програма? Які у вас і ваших учнів є пропозиції? Побажання? Коментарі? Що ми можемо змінити на краще?
 Ніна Дементієвска, координатор програми в Україні

13 коментарів:

  1. ***

    Хочу вирушити у мандри!

    Мені хоча б намальований кораблик,

    Хоч би повітряну кульку

    Чи літачок паперовий…


    Не кажіть, що мріяти марно,

    Не гасіть сонячні блискітки – блиск

    В очах… Душа – не бурулька,

    Їй потрібно багато сонця й любові.


    Хочу стати повітряним змієм –

    і побачити місто з точки зору неба!

    Автор - Зоряна Живка

    ВідповістиВидалити
  2. А тепер можна і про проблеми: вчителям, які викладали курси Програми з варіативної частини навчального плану почали дорікати, що ні навчальна програма курсів, ні посібники не включені до переліку рекомендованих на цей навчальний рік... питання ускладнюється тим, що комусь ці години дали як "інформатику", комусь як "технології", а комусь як "суспільствознавство"!? ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. НА зустрічі з п. Єресько наприкінці минулого навчального року мені було сказано , що того грифу, якого нам було надано влітку 2009 року, зарааз цілком достатньо, щоб викладати Програму в варіативній частині. ПРоте, я вже бачу, що цього зовсім не достатньо для підтримки фасилітаторів на місцях. Будемо "штурмувати" кабінети в січні-лютому, щоб увійти до переліку рекомендованих програм МОН (щонайменше).
      Ніна Дементієвська, координатор прогами

      Видалити
  3. Всіх вітаю з Новорічними святами!
    І продовжую:
    ...Якщо години факультативні, то пишимо в журнал факультативів. Там оцінки не ставляться. А от якщо години спецкурса, то запис ведеться у звичайний журнал і вимагають оцінок???? Мене сварять за пустий журнал...Я терплю...А що виставлять в кінці навчання? За спецкурси повинна стояти оцінка!
    Всім успіхів!
    А курс класний!
    З повагою, Олексійчук Лариса

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оцінювати роботи учнів можна . Для цього в кожному дитячому посібнику на початку є таблиця з оцінювання і після кожного розділу "Виконуємо на комп"ютері" є розділ "Перевіряємо". Якщо ВСЕ , що передбачено в розділі Перевіряємо виконано, то - можна ставити найвищий бал і відповідно пропорційно зменшувати бали.
      Будемо вносити це питання з виставлення оцінок у майстер-клас другого рівня, я вже звернулася з проханням до тренерів програми, щоб вони написали невеличчкі методичні рекомендації і розмістили на нашому сайті в розділі "Корисні матеріали".
      Ніна Дементієвська, координатор програми

      Видалити
  4. Проблеми документації є важливими, але попри все за програмами курсу можна працювати в тих навчальних закладах, які в цьому зацікавлені, в тому числі це стосується адміністрації, яка на сьогоднішній день знає як виходити з таких ситуацій.
    Моє завдання викладати курс, і мені він подобається.
    В мене є пропозиція до навчального курсу створити, спільно мультимедійний курс підтримки, в якому розмістити відео уроки до більш складніших завдань, книга є книга і на жаль дітям їх не зовсім хочеться читати, ...
    До такого курсу можна додати спеціальних логічних завдань, головоломок (для паралельної підготовки до олімпіад...), завдань у формі навчальних ігр, тестів, а на спеціальному каналі youtube розміщувати історії успіху, які створювати руками дітей, таким чином ми з курсу створимо повноцінний навчальний предмет для майбутнього.
    Їхні ідеї, наші ініціативи, спільна робота, помножена на успіх = "творчий, креативний підхід до навчання"...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О це класно! Я вже подумки бачу такий посібник мультимедійний... Опишіть , будь ласка, докладніше... Я з олімпіадами не дуже зв"язок бачу, хіба що з інформаційних технологій.
      Давайте разом все обміркуємо, і на наступний рік "закрутимо" . Але - це не інформатика!!!!
      З повагою,
      Ніна Дементієвська, координатор програми

      Видалити
  5. а ще можна розробити єдине за вимогами портфоліо (шаблон), для учня, яке б в процесі наповнення наштовхувало б на творчу роботу і лишало б дітям матеріали, які бвони могли доопрацьовувати і вдосконалювати, (можна навіть організувати взаємооцінювання таких матеріалів, під час якого діти бачили б що потрібно доопрацювати - вцілому.)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А чи не є таким своєрідним портфоліо всі приклади, що є в посібнику? Чи воно має бути в електронноиму, а не друкованому вигляді? Тожі є ВЕЛИКА спокуса ( і можливість) "списати".
      Ніна Дементієвська

      Видалити
  6. а ще організувати Один спільний блог, або навіть сайт для учнів нашої області, які працюють за програмою, можна організувати дитячі вебінари (по можливості і семінари, для реального спілкування) де вони б могли працювати, і представляти "Одну єдину Кіровоградську спільноту"
    Одним словом ідей багато... були б однодумці.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Шановний Сергію Сергійовичу, радо обговоримо всі Ваші ідеї 23-24 січня під час майстер-класу

      Видалити
    2. СУПЕР! Ідея цікавих і "живих" спільнот на МК 28-29 грудня обговорювалася . Чекаємо від Кіровоградщини - справжнього творчого блогу!
      З повагою,
      Ніна Дементієвська, координато програми

      Видалити
  7. Лариса, извините, что обращаюсь к Вам через блог. Мне необходимо связаться с Вами лично, но нет ни Вашей почты, ни телефона.
    Моя почта: npetrushko на gmail.com,
    телефон: 0507471220

    С уважением, Наталия Петрушко

    ВідповістиВидалити