середу, 10 листопада 2010 р.

Фасилітатори, Ви де?

Розпочався новий навчальний рік і ми запрацювали!
Особливістю цього року є те, що я працюю з трьома групами учнів. Дві групи працюють за моделлю одногодинного заняття. Дякую Аллі Забарній за орієнтовний план. Одна група - різновікова: два восьмі класи і шостий. Це не легко, але можливо. Партнери уже звикли один до одного і переживають, коли одного нема. Так, пропускають із різних причин, і це нормально. Подружилися із електронним довідником (бо з вчительки ніякого толку!) Я чесно признаюся, що сама не знаю... Люблять грати ігри. Одного дня працюю три години підряд... так набавлюся..., а потім їду "моніторити" ВАС!
"Старость меня дома не застанет, я в дороге, я в пути!"
Успіху нам!

1 коментар:

  1. Віра!!!
    Вітаю з початком! Я сьогодні теж розпочала, провела з дітьми перше заняття, у мене цього року 12 семикласників, діти непрості, дуже баааааааааалакуууууучі:)
    Тобі - успіхів, удачі і радості від роботи!!!

    ВідповістиВидалити